klachtenregeling
Je hebt een klacht? Dit kan je doen
Er wordt alles aan gedaan om jou als cliënten of klant zo goed mogelijk te begeleiden. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over de samenwerking, behandeling of over mij als therapeut. Je hebt dan de mogelijkheid om een klacht in te dienen.
Ga in gesprek
Raadzaam is om, indien mogelijk, eerst in gesprek te gaan met mij. Ik vind het belangrijk om goede zorg te leveren en sta altijd open om de geleverde zorg- en dienstverlening te verbeteren. Ik moedig het aan om hier open het gesprek over aan te gaan en het bespreekbaar te maken.
Komen we er samen niet uit?
Dan kan je een formele klacht indienen. Ik ben aangesloten bij een onafhankelijke klachtenregeling, klachtenfunctionaris en erkende geschillencommissie. In dat geval kun je jouw klacht voorleggen bij Erisietsmisgegaan.nl. Meer over de klachtenregeling en het verdere proces kan je hier lezen.
Heb je vragen hierover?
Neem dan contact op via contact@suzanneallegonda.nl